Somewhere over the rainbow

Tjena.
Nu har jag kommit hem från en underbar vecka i Stockholm. Jag hälsade på min gamla bästis, Lise. Vi har känt varandra sedan vi var typ tre år, sedan flyttade jag ner till skåne. Men vi håller forfarande kontaken, som tur är.
Nu brukar vi hälsa på varandra lite då & då, ringas och sådant. •
 
Vi hittade på en massa saker, badade, gjorde film' , men samtidigt tog vi det ganska lungt & bara va. haha.
Det var för det mästa soligt väder. Men några dagar var det lite regnigt då passade vi på att fota i det fiiina vädret. Och titta vilka coola bilder som fastnade på kameran; ↓  ↓    w  a  t  e  r    ↓  ↓  f  r  o  g  ↓  ↓
     
   
 

Kommentarer
Postat av: LiselovePanna

MÅZART!! <3
Känner på mig att jag kmr bli din trognaste läsare ;**

Svar: Haha! <3 Är'e sant? :DDu får bedömma bloggen, typ saker jag kan bättra! ;D <3
ANNA

2012-08-08 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0