Min dag, idag den 27 november

Hej, idag har jag studiedag. Så jag tänkte fota "min dag i bilder". Eller ja, men, för att vara "min dag i bilder", blev det inte särskilt mycket bilder, fast ett gott försök. :D
 
Det här är då jag. Jag kollade runt på olika bloggar och blev inspirerad till att ta självporträtt. Jag har nämligen inte fotat mig själv så mycket innan. Det blev inte heller så många bilder, men här är ett resultat 
 
 Simon och Sophie. Har ni läst den? Jag är i alla fall halvvägs, och tycker den äger! :D
 
MAAT...!! Haha!
 
Det blev en lugn studiedag, med plugg, brasa och att bara gå om kring och dra sig. Det kan faktiskt vara riktigt skönt ibland!

Kommentarer
Postat av: alva

MAT, är gott! :D

Svar: JAA!! :D
ANNA

2013-11-29 @ 16:44:15
URL: http://sheesa.blogg.se
Postat av: Nora Bååth

Nu ligger november favoriterna uppe på bloggen, glöm inte kika in. Trevlig blogg du har förresten :)
KRam Nora Bååth

2013-11-30 @ 21:55:17
URL: http://norabaath.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0