Den lilla Snögubben, med den stora blåa halsduken.

 
 
 
Canon eos 400d, 18 - 55 mm.
Foto: jag
Modell: Lilla Snögubben
 
Idag var det första advent, & idag började det att snöa. *jul känsla*
Så, jag var ute och lekte i snön... ;) hohohiha.
Eller jag byggde en mini snögubbe, vet inte vad den heter än, men han frös lite när jag fotatde & plåtade honom, så han fick låna en blå halsduk.
 
Ha en bra kväll.
 
 

 
                                                                                
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Hiihi, så söt!:*:*:*:*:*

2012-12-03 @ 21:19:33
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Haha åh så söt! Såg ut som en liten fågel ^^,

Svar: Åh, tack! :)
ANNA

2012-12-04 @ 21:50:13
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0