STAND BY ME

 

 
Det här är då trailern till filmen Stand By Me. En film som jag såg i skolan idag.
Vi fick sätta betyg (F-A) på filmen och jag gav den att A! Det var den verkligen värd! Man blir veldigt berörd av fimen.
Den handlar om ett gäng med 4 pojkar i 12-års åldern på 50-talet. Gordie, Chris, Teddy och Vern heter dem.
En dag får de reda på att det finns ett lik någon stans i skogen. Liket ska vara en kille i deras ålder och polisen har ännu inte hittat honom. Vern som råkar höra när hans storebror berättar för sin kompis var liket är, berättar det vidare för sina kompisar som sedan bestämmer sig för att ge sig ut i skogen och hitta liket.
När dem ger sig iväg för att hitta liket tänker dem mest på äran och hur mycket beröm de kommer att få för att dem har hittat liket.
Men på deras färd efter liket händer det mycket mellan de fyra pojkarna...
 
En film som verkligen är värd att se. Jag tipsar jättemycket om den!!
 

Kommentarer
Postat av: malin

Fin blogg! Kika gärna in på min och säg vad du tycker! ;)

2013-04-12 @ 21:19:57
URL: http://fashionfreeak.blogg.se
Postat av: Rebecca

Kul att den var bra :)

2013-04-14 @ 17:54:39
URL: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0