Bokhjärtan!

 
 
canon eos 400d, 18 - 55 mm

Hej.

När jag fotade dem här två bilderna vek jag in sidorna i boken, som ni säkert ser! ;)
På bilden högst upp hade jag inget motljus bakom boken, utan bara en vit vägg. Däremot på den understa bilden had jag solen som lyste igenom boken. Kanske skapade det mer känsla med lite motljus? Eller vad tycker ni?

Efter skolan idag kollade jag, Hannah & Sara runt lite på affärerna i stan, fått lite ínsperation till juklappar, för det börjar ju närma sig!
Nu ska jag iallafall kolla på Portkod 1321, den är sjukt bra! Tipsar, tipsar till er alla!
 
Bye.

 

 
 

Kommentarer
Postat av: My Törnqvist

Hej sötnos! Fin blogg du har :) läs gärna min om du vill! kram <3

2012-11-27 @ 19:53:14
URL: http://mytrnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0